ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΤΗΡΕΣ PLEUGER ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ
Οι ηλεκτροκινητήρες PLEUGER ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ είναι αποτέλεσμα πείρας 80 χρόνων και αποτελούν την τελευταία λέξη της τεχνολογίας στον τομέα των υδατόβρεκτων ηλεκτροκινητήρων.
Απόδειξη ότι προτιμούνται σε όλες τις δύσκολες συνθήκες λειτουργίας ανά την υφήλιο, όπως σε υποθαλάσσια ερευνητικά σκάφη για βάθη μέχρι 6000 μέτρα, γεωθερμικές εγκαταστάσεις, εξέδρες άντλησης πετρελαίου, υδραυλικές σφύρες, βυθοκόρους, υποθαλάσσιους εκσκαφείς κ.λ.π.
Ο ηλεκτροκινητήρας PLEUGER ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ είναι ασύγχρονος, τριφασικός, βραχυκυκλωμένου δρομέα, υποβρύχιου τύπου κατά ΝΕΜΑ & VDE, για τάση 400V / 50Hz. Όλα τα εσωτερικά του μέρη είναι υδατόβρεχτα, υδρολίπαντα και υδρόψυκτα. Τα τυλίγματα του στάτη (περιέλιξη) είναι από ειδικό αγωγό χαλκού ο οποίος φέρει ειδική θερμοπλαστική επένδυση (με ηλεκτρική μόνωση η οποία είναι δοκιμασμένη σε υψηλής τάσης λειτουργία 3 KV) ώστε να επιτυγχάνεται εύκολα η αναπεριέλιξη του, ενώ ταυτόχρονα επιτυγχάνεται η καλύτερη ψύξη των τυλιγμάτων. Οι εσωτερικές συνδέσεις του κινητήρα γίνονται με ειδική ελαστική αδιάβροχη στεγανή ύλη. Στο πάνω μέρος του φέρει βαλβίδα πληρώσεως – εξαερισμού ειδικού τύπου, ώστε να προστατεύει τον κινητήρα από εισδοχή άμμου.
Ο έλεγχος της θερμοκρασίας του κινητήρα γίνεται με θερμίστορ ΡΤ 100 που υπάρχει στα τυλίγματά του (κατόπιν παραγγελίας).
To εξωτερικό περίβλημα του κινητήρα είναι από ανοξείδωτο χάλυβα αρίστης ποιότητας τύπου AISI 316Ti (Τιτανίου). Ο άξονας του ρότορα είναι από ανοξείδωτο χάλυβα 1.4462, πλήρως ζυγοσταθμισμένος, ενώ στις θέσεις τριβής των εδράσεων έχει γίνει ειδική επεξεργασία της επιφάνειας τριβής δια πιέσεως (Rolling). Στο άνω ανοξείδωτο άκρο του, ο άξονας του ρότορα είναι κατάλληλα διαμορφωμένος (πολύσφηνο τυποποιημένο ) για σύνδεση κατά ΝΕΜΑ. Ο πυρήνας του ρότορα φέρει ειδική αντισκωριακή επένδυση. Ο άξονας του κινητήρα στην έξοδο φέρει ειδική διάταξη λαβύρινθου ώστε να μην επιτρέπει την είσοδο άμμου και να την απομακρύνει. Η δε στεγανοποίηση θα επιτυγχάνεται με ειδικού τύπου μηχανικό στυπιοθλιπτη (keramik-kohle 0,3μm).
Τα ακτινικά έδρανα του ρότορα είναι από ειδικό γραφιτούχο υλικό μεγάλης επιφάνειας έδρασης τα οποία εξασφαλίζουν τη σωστή ευθυγράμμιση του άξονα του ρότορα. Το ωστικό έδρανο είναι ανοξείδωτο υπερβαρέως τύπου με δίσκο από πυριτιούχο γραφίτη εξαιρετικής σκληρότητας και τέλειας λείανσης με δυνατότητα διπλής φοράς περιστροφή. Στο κάτω μέρος του κινητήρα υπάρχει διάταξη αποσυμπίεσης και εξίσωσης των διαστολών του νερού από ειδικό ελαστικό. Οι ηλεκτροκινητήρες μεγάλης ισχύος (τύπου Μ Ι και VN I) διαθέτουν εσωτερικό σύστημα κυκλοφορίας υγρού ψύξεως, με εσωτερική πτερωτή ψύξεως. Το πρωτοποριακό αυτό σύστημα αποτελείται από ειδικού τύπου ορειχάλκινη πτερωτή ψύξης (στο κάτω εσωτερικό μέρος του κινητήρα), η οποία είναι σχεδιασμένη για διπλής φοράς περιστροφή. Ο στάτης του κινητήρα φέρει εσωτερικά μανδύα ψύξης (cooling jacket), ο οποίος είναι σχεδιασμένος έτσι ώστε να εξασφαλίζει μια ικανοποιητική ταχύτητα υγρού ψύξης σε όλο το μήκος του κινητήρα επιτυγχάνοντας έτσι ομοιόμορφη και τέλεια ψύξη, σε ολόκληρο τον κινητήρα εσωτερικά.
Οι ηλεκτροκινητήρες κατασκευάζονται μέχρι 5000 KW από 200 έως 3.500 στροφές/1΄ και για τάση μέχρι 10.000 VOLT
Νέα σειρά PMM Μονιμου μαγνήτη
Στους υποβρύχιους κινητήρες PEUGER στανταρ, το κελυφος στατη ειναι κατασκευασμένο απο χρωμιωμενο ανοξειδωτο χάλυβα και τα χυτά άκρα του ειναι από διάφορα κράμματα σύμφωνα με τις απαιτήσεις (τιτάνιο, Super Duplex, Duplex, νικελιουχο αλουμινορειχαλκο, χυτοσιδηρο)